2020. december 1., kedd

A halál árnyékában (+18)



Music challenge - Call Me Karizma - Nails

 




Aisha az első pillanattól kezdve együtt élte meg velem a halált.

A pince egyetlen, cipősdoboz méretű ablaka előtt állva merülök el a sötét felhővel félig eltakart, vészjóslóan ragyogó Hold kifürkészhetetlen valójában. A kedvenceim a szinte fénytelen, sejtető éjszakák, amik alatt az ember könnyebben láthatatlanná tud válni, amikor a fekete felhőknek hála még a csillagok sem milliónyi ítélkező szempárként borítják be az eget, figyelve minden hitvány lépésem.

A Hold viszont kitartó. Tiszteletreméltóan a legsötétebb éjjeleket is bevilágítja, éppen annyira, hogy a tetteink ne vesszenek el a végtelen feketeségben, csalfa reményt adva a haldokló lelkeknek, hogy még egy ilyen pincéből is, mint a miénk, van kiút. Hadd áruljam el: nincs.

Éhes szemeimmel követem a beáradó, kékes-szürkés nyalábokat, amik a pince közepén alig észrevehetően himbálózó női domborulatokon ragyognak tovább. Megállapodok a plafonról összekötözött csuklóval lelógatott meztelen testen, feje erőtlenül bukik előre, Aisha ránt rajta egyet, ahogy kitépi a gumit az összefogott, szőke hajból, ami virágszirmok rengetegeként hullik az egyedi vonásokkal ajándékozott arc köré. Bűntársam megindul, a csupasz lábfeje alatt csörög az egész helyiséget beborító műanyag fólia, megkerüli az áldozatunkat, aztán megáll előtte, várva, hogy csatlakozzam hozzá.

Egy utolsó pillantást vetek az égi szemtanúnkra, majd egy enyhe biccentés után a lányok felé veszem a lépteim. Félúton elidőzök a kerek asztalra kihelyezett eszközökön, és mielőtt továbbmennék, megragadom a nemesacélból részletesen kidolgozott kés markolatát.

- N-ne. - A nő erőtlen próbálkozása értelmetlen neszként vész el a pattanásig feszült csendben, mire elégedett, féloldalas mosoly éled fel arcomon. - Ké… kérl...

Aisha kíméletlen ujjaival közrefogja a zsákmányunk állát, magára irányítva kilátástalan tekintetét.

- Kedvesem, engedd el - közli hidegen, miközben végigsimít fehér bőrén, amit hamarosan fenséges, éltető nedű fog beborítani. A legszebb dolgokért kell a legnagyobb áldozatokat hozni.

Aisha fedetlen testének gondolata, ahogy a vér rózsákkal ellepett ágyként terül el alatta, miközben arra vár, hogy birtokba vegyem minden egyes lélegzetvételével együtt, míg fentről a nyers halál emlékeztet minket az örömök múlandóságáról - az őrületbe kerget. Érzem, a testem minden porcikája fellobban az édes képzelgés hatására. Nem várhatok tovább.

Határozott mozdulattal nyitom fel a védtelen hölgy torkát, a vörös folyadék oázist varázsol az átlátszó fóliák rengetegébe. Két ujjam a nyakából szivárgó vérbe áztatom, majd végighúzom Aisha vastag, feketére festett ajkain, ezzel megédesítve az elkövetkezendő percek heves csókjait. Követelőzve, mohón kapok szája után, a fémes íz páratlan zamatot kölcsönöz bódító nyelve játékának.

Hezitálás nélkül kezdem el lefejteni az alakjára öntött fekete bőrruhát, míg ő odalent a kisördög elszabadításán dolgozik. Nem habozunk egy pillanatra sem, mint két vadállat, akik elejtették a prédát, mégis többre vágynak;  az életre, ami oly könnyedén, zúgó gyorsasággal száll tova; az egész világra, ami már a kezdetekkor szörnyű kárhozatra ítéltetett.

Az utolsó ruhadarabok is a sarokban landolnak, mielőtt az ázott padlóra térdelnénk. Háttal elfektetem Aisha pőre testét, formás lábait a derekam köré fonja, míg én egy erős, hirtelen mozdulattal húzom még közelebb csípőjét az ágyékomhoz, miközben elmerülök legbecsesebb részének szeretetteljes ölelésében.

Mélyebbre jutok, amint Aisha felül, és zabolátlanul az ajkaimra tapad. Elindul lefelé, tébolyító csókokat hagyva a nyakam és a kulcscsontom vonalán, vértől ragadós kezével a hátamon vándorol, miközben fel-le mozgása egy másodpercre sem szűnik meg.

A meleg vér minden mozdulatunkkal csattog alattunk. Akár a víz az elektromosságot, úgy vezeti a buja szerelmünket, az érzéki feszültséget a lelkeink között. Mint mindig, ismét újfajta életet lehel a kapcsolatunkba.

Megragadom, majd durván hátrarántom a fekete hajzuhatagot, mire Aisha kéjesen nyög egyet. A csábító tekintetét pásztázom, ami sötétbe borult a mámor ködétől. Csatába hívom puha párnáit, rettenthetetlenül állja a csapásaim, míg egy jól irányzott harapással győzelmet aratok. Behajtom a nyereményem, ahogy végig harapdálom az arcától a melléig vezető ínycsiklandozó út állomásain, fogaimmal megjelölve minden egyes értékes részét. A hegyes körmeivel végigszánt a hátamon, mialatt átadja magát a fájdalom és a gyönyör kettős, kifürkészhetetlen érzésének.

A szeretkezés egy tiltott, mennyei szintre lép, az érzelmeink, a vonzódás, minden kétszer akkora intenzitással szabadul fel, ha az embert a halál árnyéka fedi be. Így vagyunk igazán hálásak a forró csókokért, az izzadó, nedves bőrünk folyamatos súrlódásáért, ami azt ordítja Ez az élet! Élünk!”. Így értékeljük határtalanul az elsuttogott szerelmes szavakat, amiket soha többé nem kaphatunk vissza, ahogy a kiontott életeket sem.

Sokan léteztek értünk, hogy táplálják a szerelmünk gyilkos tüzét, hogy hozzájáruljanak a csodához, amikor két egymásnak teremtett lélek eggyé válik a kiontott vér védelmező karjaiban. 

Aisha elfekszik a padlón, sima lábának belső ívén végighúzom perzselő nyelvemet, majd a nyakam köré fonom, biztosítva utamat legérzékenyebb pontjához. Két tenyerét a mellkasomnak nyomja, érzem a még langyos, ragacsos vért a bőrünk között, aztán a kellemetlen hideget, ahogy kezeit lecsúsztatja a hasamra, ezzel hosszú, vörösen csillogó csíkot hagyva felsőtestemen. Hátraszegem a fejem, lökök egy utolsót, szemeim a felettünk lógó halott tekintetbe vésem - egy mély morgás kíséretében orkánként zúdul végig rajtam a teljes kielégülés.

Az éjszakát átszelő remegő sikítás és a bőrömbe vésődő körmök biztosítanak arról, hogy Aisha ismét együtt élte meg velem a borzongató halált.



---------------------------------------------------------


Nem bírom ki, hogy ne promótáljam a szívem egyik legértékesebb rózsaszálját, úgyhooooogy


KAI - MMMH





22 megjegyzés:

  1. Nem hittem volna, hogy ilyesmit meglehet irni szépen, hogy ne érezzem megbotránkoztatva magam vagy valami, dehat neked most ezzel sikerült XD mármint maga az ötlet abszurd és nagyon morbid, de ahogy talaltad az meg olyan szép lett hogy engem nem is érdekel milyen verszexet írtál te itt le haha. Azt hiszem akkor erre mondják nekünk mindig, hogy "nem azzal van baj amit leírtal, hanem ahogy leirtad" - tekintve a korábbi kritikainkra, na de itt meg abszolút az ellentettje érvényesül, hát nem baj mit írtál mert ahogy leirtad az csodálatos XD

    Az első két bekezdés és annak gondolatai nagyon tetszenek, hogy az éjszakát a láthatatlansághoz hasonlítod, meg hogy a hold kitartó, hogy azok a tettek ne vesszenek el a sötétségben és hogy a Hold lehet az egyetlen reménye ezeknek a szegény, szerencsétlen lelkeknek. Hát imádom ezeket a gondolatokat, meg hogy a leánykád haját a viragszirmokhoz hasonlítod, tényleg annyi szépség van benne, ezen kívül még gondolat is, nagyon imádtam az egészet.

    És a szexjelenetet is olyan szépen írtad le, volt már ra példa hogy ilyet írtál a merakiban, ezért tudtam hogy ez menni fog neked, csak abban nem voltam biztos hogy megint sikerülni fog-e olyan szépre megirnod, mint ott. Egy kicsit olyan kellemetlen (? XD) érzés volt elkepzelni két embert ahogy a vertocsaban szeretkeznek, de ugyanakkor meg írói szemszögből nekem ez tok kreatív megoldás, merthat tudjuk milyen kis fluffy parti vagyok haha. Ez a rész itt különösen tetszett: "Akár a víz az elektromosságot, úgy vezeti a buja szerelmünket, az érzéki feszültséget a lelkeink között. Mint mindig, ismét újfajta életet lehel a kapcsolatunkba."

    Az első és utolsó mondat pedig egy szép keretet ad az egész fura, morbid, mégis nagyon szépen megirt novellanak. Köszönöm, hogy megirtad, sosem gondoltam volna hogy valaha ezt le fogom írni egy ilyen típusú novella alá, de nagyon tetszett! ;;

    És Jongin meg egy csoda ❤️

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én se hittem volna xD Amikor eszembe jutott azt hittem, hogy sokkal undibb lesz, meg durvább, de aztán valahogy elmentem ebbe az irányba. Visszagondolva, undin lehet megse tudnám írni rip.
      Loool, ez a nem azzal van baj amit írtál, hanem ahogy részen végem xDDDD Akkor mostmár ezek szerint meg kell magam erőltetni, hogy ne legyek akkora f*sz? xDDDD

      Nem tudom már amúgy hogy jutnak ezek eszembe... Elértem oda, hogy megírok ilyeneket, és utána elolvasom, és nem hiszem el, hogy ezt én írtam... Aztán emg totál idegbe vagyok, hogy te jó ég, már most ilyet írtam, de új dolog honnan fog az eszembe jutni? xD Úgyhogy amellett, hogy büszke vagyok magamra, néha arra gondolok, hogy bár maradtam volna a semmilyen kis írásaimnál, mert most meg tiszta ideg meg félelem vagyok néha xD

      Nagyon örülök neki, hogy tetszett *-* Pláne, hogy ugye a múltkoriban azért voltak ups nad downsok, ugyhogy tényleg örülök, hogy most ez ennyire tetszett, emg hogy iylen gyorsan írtál kommentet is hát omg!

      Ezzle nem voltál egyedül xD Én se voltam benne viztos, hogy másodjára is sikerülni fog érdemleges szexjelenetet írnom xD Remélem harmadjára már nem kellesz majd nekifutnom :'D
      Hát... megírni is kellemetlen volt, mint ne mondjak, meg az ötlet amikor az eszembe jutott azért megbotránkozattam saját magam is xD De hát annyira tetszett, hogy nem váltottam.

      Köszönöm, hogy írtál ♥ És aaaahhh, nagyon örülök neki, hogy tetszett, pláne, hogy ilyen izé novella, és mégis! :3

      És igen, Jongin egy csoda ♥

      Törlés
  2. Egyszerre volt végig bennem az érzés, hogy ezt még olvasni is bűn és voltam egyre kíváncsibb, mit társz még a szemem elé.
    Akárcsak a horror tiltott öröme, ez a jelenet pont ugyanazt hordozta magában. Gyönyörűen írtad meg, alapvetően nem rajongok ezekért a jelentekért, mert valahol mindig elrontja az író a dolgot, de nem éreztem sehol se túl soknak. Kiválóan találtad meg a megfelelő szavakat (magyar nyelv szépsége helló)
    Azért a kisördög kifejezésen meg kellett torpannom elvigyorodni röviden, hirtelen annyira mainak és természetesnek hatott a jelenetben, pont szükség volt rá, hogy egy második lendülettel végig olvassam a történetet zökkenőmentesen.
    Nem tudom, hogyan csinálod, főleg ismerve a pörgést, amit a csoportban tolsz, még jobban lenyűgöz a komolyság, amit az írásba ölsz.
    Csak így tovább!
    Köszönöm a Kai contentet, éppen visszakúszik az életembe az iránta érzett sok évnyi rajongás, amiről azt hittem kinőttem xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jajj, igen xD "Kicsit" morbid lett, de örülök neki, hogy ennek ellenére fenntartottam a kíváncsiságod :$
      El sem hiszem, hogy eljutottam idáig, hogy már arról beszélünk, hogy az én írásom esetleg "túl sok", furán fog hangzani, de ez nekem annyira durva, mert az én írásom mindig egyíszerű volt, meg olyan semmilyen. Viszont nagyon örülök neki, hogy nem lettem végül túl sok! A szinonima szótár nagy segítségemre volt, anélkül nem ment volna.
      Ó a kisördög! Hát egyébként sokáig gondolkodtam, hogy mivel kellene jellemeznem, melyik szót használjam rá... És amúgy egyik se tetszett igazán, de aztán a dolog pokolra kerülő mívolta miatt a kisördögnél maradtam xD
      Ahhhw! Köszönöm szépen :3 Igazából sokszor tudok pörgős meg ilyesmi lenni, de megvan ám a magam sötét oldala hahahahahaha Amúgyis szeretem az ilyen beteg és meghökkentő dolgokat.
      Kinőni??!!?!?!?! Én meg épphogy kisebb koromban nem voltam még elég érett, és felnőtt Jonginah csodálatosságához, úgyhogy én szó szerint felnőttem ehhez a páratlan emberhez TT_TT De örülök neki, hogy kicsit sikerült visszacsempésznem őt az életedbe :3 Meghát az egész album, amit kiadot hát asjbfasbfjanslfkmn

      Törlés
  3. Szia!^^
    Hűha, ez az én kis érzékeny lelkemnek nehéz volt xdd. Nem szeretem az ilyen véres dolgokat alapvetően, most is tökre felfordult a gyomrom ahogy elképzeltem ezt a jelenetet, úgyhogy élmény lesz nekem ez a kör xdd
    Egyébként tényleg annyira szépen fogalmaztad meg az egészet, hogy így szinte nem is tűntek bűnösnek. Amúgy talán pont ezért volt különleges ez a novella, mert olyan természetesnek tűnt az egész helyzet, mintha tök hétköznapi lenne.
    "mégis többre vágynak; az életre, ami oly könnyedén, zúgó gyorsasággal száll tova; az egész világra, ami már a kezdetekkor szörnyű kárhozatra ítéltetett." Én úgy imádom az ilyen egész világra meg tarsadalomra kivetett gondatolatokat, ez is annyira tetszett. Én ebből arra következtettem, hogy azért gyilkolásznak, mert utálják a világot, de lehet már túlgondoltam xd.
    Hát a kisördög kiszabadításán hangosan felnevettem xdd. Ebben a szövegkörnyezetben olyan viccesen jött ki xd
    És hát juj én már azt nem bírtam mikor a vért a csaj szájára kente és úgy csókolóztak, hát fujj xdd
    Ez is egy nagyon szép novellára sikeredett, csak én nem bírom ezt a témát xdd Szerintem megyek nézek valami mesét most ezután, hogy el tudjak aludni xdd.
    Köszönöm, hogy olvashattam, várlak a következő körben!^^
    Ui: Jongin folyamatos lejátszáson van nálam, ne aggódj xd

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa :3

      Sajnálom TT De megértem, mert tényleg elég gyomorforgató, mikor eszembe jutott egy pillanatra meg is ijedtem xD De örülök neki, hogy legalább sikerült egy kicsit emészthetőbbé tennem a fogalmazással! Pedig az elején nagyon durvára akartam, de aztán valahogy elkanyarodtam errefelé.

      Hát igazából az én fejemben csupán annyi oka van, hogy gyilkolásznak, hogy így szeretnek szexelni xD Ezt a kárhozatra ítélt világot inkább abból hoztam ki, hogy amiért vannak ilyen emberek, azért van kárhozatra ítélve, meg a rendes nem ilyen beteges emberek tettei miatt is.

      Legalább úgy látom ezzel a kisördöggel sikerült egy kis comic-relief-et vinnem a novellába lol

      Az a vér csókos jelenet volt körülbelül az első jelenet, ami emgjelent előttem éjszaka az ágyban és amit leírtam xDDDD És hát nekem szerelem volt első képzeletre xDDDD

      Remélem a mese segített és nem voltak rémálmaid :D
      Köszönöm, hogy írtál! *-*

      Ui: Nálam is (még mindig legalább napi kétszer lemegy az egész album xD)

      Törlés
  4. Huhh, szia! huh XD

    Nem sok értelmet tudok magamból kiszorítani, mert brutál vagy. De komolyan. Bakker ez egyszerre volt rohadtul gyönyörűen megírva, csodálatos szavakkal éltél, miközben egy nagyon durva és beteg módon mutattál be egy hétköznapi dolgot, a szexet. Az azért remélem nem ilyen hétköznapi, amilyen körülmények itt voltak, mert omg, de akkor is nekem nagyon tetszett ez a novella, mégha ennyire ilyen wtf dolgok is vannak benne, mint mocskos pincében, egy halott ember mellett, annak a vértócsájában való szeretkezés, meg véres csók meg minden. Elmondom neked, elkezdtem olvasni, aztán oké, mondom én ezt nem értem, kezdjük újra.. XD Fu, de régen volt ilyen, nálad még ezt nem tapasztaltam, azt tudtam, hogy nagyon szépen tudsz írni, de erre nem számítottam, és meglepődtem, de nagyon pozitívan hatott, mert éppen emiatt, a fogalmazásod és a kifejezéseid miatt lett nagyon szép és wow számomra a cselekmény ellenére is, aminek meg nem vagyok amúgy a híve, se nézésbe, se olvasásba. XD
    Imádom a Holdas hasonlatokat mint égi szemtanú, aki tiszteletreméltóan a legsötéttebb éjszakákat is bevilágítja, az ítélkező szempárként ragyogócsillagokat, akár az egész első két-három bekezdést be is másolhatnám ide, mert engem már azzal megvettél.
    Akogyan leírtad a nőnek a megölését, és az utána következőket, az is brutál volt, de komolyan, egy ilyen szexjelenet után, hát legutóbb a Merakiban olvastam én ilyet, és az mennyire gyönyörű volt, ez is pont annyira volt részletes, amennyire kellett, és nagyon elegánsan bántál a szavakkal, fuh, itt is olyanokat írtál, ezek pl:
    "ezzel megédesítve az elkövetkezendő percek heves csókjait" - ez hiába undoritó meg véres, mégse ez jutott ezsmebe, hanem mennyire érzéki.

    "Akár a víz az elektromosságot, úgy vezeti a buja szerelmünket, az érzéki feszültséget a lelkeink között. Mint mindig, ismét újfajta életet lehel a kapcsolatunkba." - ez zsneiális

    "A szeretkezés egy tiltott, mennyei szintre lép, az érzelmeink, a vonzódás, minden kétszer akkora intenzitással szabadul fel, ha az embert a halál árnyéka fedi be." - ez is, ad bele egyfajta olyan érzést nekem, mintha több lenne itt a halál szerepe annál, mint amit gondolnék és tök mélyen elgondolkodtató ez, hogy a halál árnyékában minden mennyire más színten van.

    "amikor két egymásnak teremtett lélek eggyé válik a kiontott vér védelmező karjaiban. " - egyszerre brutál és hű.

    Komolyan, szeretnék én kritikaszerűen vagy koncentráltabban írni véleményt, ha van hiba vagy ilyesmi, de én erre nem vagyok képes, ha ilyet írsz XD Egyet tudok említeni, a "Had áruljam el" - ben a hadd az két d betűs. XD
    Miután elolvastam a hangulata miatt is, de így hátradőltem, és mondom oké, én nem tudok ilyet írni, rendesen elment a kedvem az ilyen témában való írástól, mert basszus én ezt nem tudom felülműlni. De mindegy, majd írok valamit XD
    Bocsi, az összeszedetlen, néhol értelmetlen és zavaros kommentemért, most a napjaim is ebben a káoszban telnek XD
    Köszönöm, hogy megírtad ezt a durva, de nagyon szép és érdekes novellát, nekem nagyon tetszett, kicsit még mindig ilyen blank outban vagyok miatta. Mmmhhhh~

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem sok értelmet, mégis majdnem olyan hosszú a kommented, mint az én novellám LOOOL xDDDDDD
      Amúgy én is remélem, hogy ez nem mindennapi :'D De viszont nagyon érdekelne, hogy vajon vannak-e emberek, akik erre indulnak be?? Mert oké vannak, akik szeretik hullákkal cisnálni, azt tudjuk, na de ilyenekről én még nem hallottam soha, de hát csak vannak, nem? xD

      NEM ÉRTETTED??? UR ISTEN KOMOLYAN???? MI A FENE, K O M O L Y A N??? Soha a büdös életben nem hittem volna, hogy egyszer elfogok oda jutni, hogy valaki ilyet írjon nekem :O Hát msot az állam a padlón WTF??? Nagyon szépen tudok írni??? Geeeez, megyek sírok xD Amúgyis megyek sírok, mert az én fogalmazásom nem értette valaki, hát álmodom? xD

      AHHHHW örülök nagyon, hogy tetszett a novella, és hogy végül nem sikerült megírnom mocskosra, mert így tényleg még azoknak is tetszett, akik amúgy utálják az iylen beteg dolgokat, és neked is, ennek pedig nagyon örülök *-*
      Annak is nagyon, hogy a szex jelenet is tetszett, féltem, hogy nem fog megint sikerülni a Meiraki féle szexjelenet, de a visszajelzéseitek alapján (meg a sajátomén is hahahah) sikerült xD Harmadjára remélem nem kell majd nekifutnom, mert már a szinonímaszótár is kifogyott a szavakból xDDDDDDDD

      Istenem és mennyi mindent idéztél, köszönöm szépen TT__TT

      A vér ajkakon történő végighúzása volt az első dolog, amit leírtam a jegyzetembe és eszembe jutott, meg a szeretkezés egy tiltott szintre lép volt asszem valahogy a második vagy a harmadik XDD És akkor már tudtam, hogy na ide szexet kell irni, nincs mese xD

      A Haddot már javítottam is! Köszi, hogy szóltál :3

      Én se tudom, hogy valaha felül fogom e tudni múlni xD DE AMUGY A TE NOVELLÁD IS NAGYON JÓ LETT! Oké, nekem kicsit hard pill volt hogy lenyeljem az elején, de amúgy meg full jól megírtad, úgyhogy büszke lehetsz magadra!

      Köszönöm, hogy írtál! MMMH~~~~~~~ like MMMH~~~~

      Törlés
  5. Mióta kiraktad, minden nap az járt a fejemben, hogy tudnék én ehhez méltó véleményt írni...
    Két szó: Szerelmes lettem.
    Egyszerűen nem találok szavakat. Beletrafáltál abba, ami én vagyok. (Hetero, igen, de őszintén; nem is érdekelt)
    Ahogy fogalmaztál, amikyen képeket vetítettél le... kiráz a hideg, és megijedek tőled. Gyönyörű volt.
    Imádtam, ahogy megszemélyesítetted a csillagokat és a holdat, ahogy virágszirmokhoz hasonlítottad a szőke haját. Whu...
    “Sokan léteztek értünk, hogy táplálják a szerelmünk gyilkos tüzét, hogy hozzájáruljanak a csodához, amikor két egymásnak teremtett lélek eggyé válik a kiontott vér védelmező karjaiban.“ Ez a mondat brutálisan tetszik.
    Imádtam, csodállak, semmi rosszat nem tudok rá mondani! *szivecske emoji*

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ISTENEM TT__TT ANNYIRA JÓ ÉRZÉS EZT OLVANSI A MÚLTKORI UTÁN TT___TT Olyan rossz volt, hogy akkor nem tudtad magad beleélni, úgyhogy nekem most ez nagy érdem, hogy ezúttal sikerült elérnem, hogy ilyen nagy és hihetetlenül pozitív szavakat hagyj nekem itt *-* Köszönöm!
      Ahhh, tényleg nagyon szépen köszönöm, most tényleg úgy érzem elértem valamit, amit az előző körben nem sikerült!! TT__TT

      Törlés
  6. Szia!

    Tudod mi jutott rögtön eszembe, amikor a végére értem? XD Vivinek van az a kép a blogján, amin áll az ördög szerű izé meg a csávó és rajta a felirat, hogy "hogyha ezt megírod pokolra kerülsz" és Isten bocsásson meg, de én kegyetlenül nevetni kezdtem. XD

    Komolyra fordítva a szót, elképesztő, hogy ezt úgy megtudtad írni, hogy ne váltson ki az emberből borzongást? Undort? Elrettentést? Az egész annyira morbid volt, annyira non-sense és abszurd, de annyira igényesen és ízlésesen írtad le, mintha minimum egy esti mesét mesélnél nekem elalvás előtt. Nagyon tetszett ez a kontraszt amúgy.

    Most nem copy pastézem be ide, hogy mik tetszettek a legjobban, mert akkor itt hagyhatnám a fél - ha nem az egész - novelládat, szóval megspórolom ezt a munkát magamtól. XD

    Jajj amúgy ez annyira grotszk, te jó ég. XD Azt hiszem az én naivan ártatlan agyam nem nagyon képes feldolgozni a más vérében tocsogó szexet. Brutál, mert olvasás közben egyáltalán nem érződött ennyire durvának, mert tényleg annyira szépen írtad le, most meg ültem rajta egy órát és kezd visszajönni a súlya annak, amit olvastam. Like whaaaaaaaaaatttttttttttt és durva belegondolni, hogy tuti hogy van olyan, akit ez így tényleg beindít és jézusom én nem akarok belegondolni az áldozataik szemszögéből a dolgokba.

    A kezdés egyébként abszolút kedvencem az egészből, mert olyan, amitől a belső hangom azt suggalja, hogy "oké, akkor most ezt szépen elolvasod".

    Amúgy én akarva akaratlanul is Aishát képzeltem oda és most azon filózom, hogy meddig fog ez eszembe jutni, ha ránézek. XD Mindenképpen erős benyomást gyakoroltál rám. XD

    Egyáltalán nem vettem észre amúgy bármi olyat, amibe bele tudok kötni, teljesen lekötött a sztori. Köszönöm szépen, hogy olvashattam, várlak a kövi körben is!♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. NEEEEEEEEE XD MOST ÉN IS NAGYON NEVETEK XDDDDD VÉGEM XDDDDDD Azért remélem a poklot elkerülöm LOOOL De egyébként igen, amikor megírtam meg eszembe jutott nekem is valami ilyesmi dolgok jártak a fejemben LOOOL Mióra elolvastam a kommented, akármikor meglátom Vivcso blogján azt a képet te jutsz eszembe LOL

      Pedig az elején pont az volt a célom, hogy ezeket váltsam ki, de aztán nem sikerült XD De nem bánom, ez így jobb, olyan erős kontrasztot ad az egésznek, meg legalább így sokak gyomra is könnyebben emésztette meg a sorokat :3

      A felét vagy az egészet??? Istenkém, annyira aranyosak vagytok TT Köszönöm ♥

      Egyébként miközben írtam egyszer kétszer gondoltam arra, hogy "elég egyértelmű, hogy a csaj vérében szexelnek? Elég egyértelmű, hogy felettük lóg a hulla?" De szerencsére mindenkinek elég egyértelmű volt LOL

      Oooh, örülök neki, hogy a kezdéssel sikerült elérnem ezt az érzést! Egyébként az véletlen maradt az elején, mert eredetileg csak a végére terveztem, de aztán nagyon megtetszett, meg megkérdeztem Vivcsot és ő azt mondta azt hitte direkt van ott, és hogy szte az ott tökjó. Úgyhogy ott hagytam, szerencsére :D

      Hát sajnos nekem is az ú ajkai ugrottak be éjszaka xD Aztán mondom nem, én ezt nem tehetem meg vele, de a neve meg annyira illett a novellába, mert annyira szexi, meg egzotikus meg minden, mondom oké, a nevet hagyom XD Azért remélem majd egyszer eltűnik ez az árnyék szegény Aisha mögül xD

      Köszönöm szépen, hogy írtál ♥

      Törlés
  7. Sziaaaaaaa^^
    Rögtön elolvastam, de most jutottam oda, hogy írni is tudok végre.
    Hogy lehet valami ennyire félelmetesen gyönyörű????
    Ahhh, irigykedem, te is kezdesz egyre szebben fogalmazniT_T
    Eszembe jutott az a páros (a nevüket meg nem mondom), akik igazából így öldököltek lányokat. Sőt, még a csaj húga is az áldozatuk lett… (nagy sorozatgyilkos fan vagyok, még ha ez betegen is hangzikXDD)
    Azt hiszem, ez az a kör, amikor senkinek sem tudok semmi értelmeset írni:-(
    De tényleg olyan érzésem van, hogy az egészet idemásolhatnám, olyan csodásan lett megírva.
    Látszik, hogy milyen sokoldalú író vagy, mert ez igen nagy kontraszt a múltkori Jonginos novella után, mégis mindkettő zseniális lett. Általában egy író egy műfajban remekel. Pl. aki a krimi írásában kiemelkedő, az mindig olyat ír, aki a romantikában verhetetlen, az nem vág bele egy horror sztoriba… Na, szóval csak arra akarok kilyukadni, hogy szerintem te mindkét téren tök jó vagy!
    (Már elkezdtem olvasni a Miseryt is, és hamarosan írni is fogok hozzá^^)
    Köszönöm, hogy olvashattam<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaa :3

      De jól esik ezt olvasni *-* Annyira igyekszem, hogyha a ficimbe nem is, de legalább a novelláimban szépen fogalmazzak, és az, hogy te, meg a többiek is, mint külső szemlélők észreveszitek a fejlődésem, annyira jól esik! Ilyenkor tényleg úgy érzem, hogy nem hiába való a sok odafigyelés, meg igyekezet :3 Köszönöm szépen!

      UR ISTEN ILYEN VOLT? :O pont az előbb írtam a kommentemben Vivinek, hogy kíváncsi lennék vannak-e emberek, akik erre indulnak be, mert hogy erről én még nem hallotam... De akkor ezek szerint kajak vannak, durva o.O Majd mindenképp utana nézek, mert ez most nagyon érdekel. Dehogy hangzik betegen! Én is szeretem az ilyen sztorikat, borzasztó, de közben meg tök érdekesek.

      Ahhhw, köszönöm, istenem, szerintem még így ilyet se mondott nekem senki ilyen konkrétan, hogy milyen sokoldalú író vagyok TT__TT Olyan csoda dolgokat írtok itt nekem, nem győzök hálálkodni *-* Egyébként lehet, hogy több műfajban is tudok, de mindig bennem van a félelem, hogy mindegyikből van valamennyi ötletem, és mi van, hogyha hamar kifogyok? Mármint... most is félek, hogy vajon fogok-e tudni még valaha ilyesmit írni? Vagy, hogy nem hozom elég jól a témát, vagy nem elég élethű... vagy nem is tudom, hogy fogalmazzak. De majd a challenge-ek során úgyis kiderül, mert itt sok novellát kell írni. De ja, erősen tartok tőle, hogy ki fogok égni, úgyhogy nem lepődnék meg xD

      Aztaaa, időt szakítasz még a Miseryre is??? Istenem, de édes vagy :3 Remélem tetszik, annak ellenére is, hogy nem nagy prózai alkotás xD

      Nagyon szépen köszönöm, hogy írtál! *-*

      Törlés
  8. Halii^^

    Tegnap éjfél körül elolvastam már egyszer, de csak most, második nekifutásra sikerül(ha sikerül) egy épkézláb mondatot írni ezzel kapcsolatban. Szóval..
    Milyen fantáziád van már xD Eszembe nem jutott volna erre a dalra ezt megírni xD
    Viszont annak ellenére, hogy egy elég beteg témát választottál, olyan kiskapukkal írtad meg, csak ámultam, hogy lehetett ezt ennyire szépen megfogalmazni. Kedvencem a kiördögös rész volt xD Majd' kiköptem a zabkását a röhögéstől, mikor leesett hogy mire utaltál xD
    És mi az, hogy rástresszelsz, mert nem szépek a mondataid, olyan gyönyörű sorokat olvashattunk! Pl: "...míg fentről a nyers halál emlékeztet minket az örömök múlandóságáról.." ez olyan ahww.. mármint a témája annyira nem, hogy egy hulla lóg felettük, hanem a megfogalmazása csodás xD

    Köszönöm, hogy olvashattam, egy élmény volt!^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most nagyon nevetek, hogy ilyen sokatoknak elvettem a szavát xDDDDD Annyira jó érzés ezt egyébként olvasni, de közben emg olyan vicces xD

      Pedig ez pont egy ilyen beteg dalra lehet megírni LOOOL De amúgy tényleg, jött a dal és puff, jött az ötlet egyből xD Szerencsére átfértem azokon a kiskapukon!
      Loool a kisördög xDDD Tényleg nem tudtam, hogyan kéne leírnom, mondom omg, ide nincs megfelelő szó xD Aztán mondom oké legyen a kisördög, kész xDDDD

      A témája annyira nem, hogy hulla lóg felettük LOOL végem xDDDDDDDD

      Egyébként igen, rástresszelek, mert te ugye régen nem voltál itt, és hát hiszed vagy sem, én nem a kisujjamból írok - sajna TT -, és régen az egyetlen dolog, amiben jó voltam, azok a párbeszédek voltak, és olyan egyszerű, semmilyen leírásaim meg mondataim voltak, ami eltörpül azok mellett az írások mellett, amik itt vannak a challengeben. Én 2012 dec. óta írok, és csak az elmúlt egy-másfél évben sikerült eljutnom ide, amit most olvasol. Viszont pl a ficimnél, még mindig nem megy ennyire, mint pl itt egy rövid novellánál. Úgyhogy ezért vagyok ilyen stresszelős.
      Szóóóóval, nagyon örülök, hogy ennyire tetszett, és hogy így gondolod uwu

      Köszönöm, hogy rám szántad az időd! ^^

      Törlés
  9. Annyira szótlan vagyok az egésszel kapcsolatban. Tegnap este olvastam el, de igazából még most sem tudom, mit is írhatnék pontosan. Legkönnyebben egyetlen egy szóval tudnám kifejezni, amit érzek és az az, hogy z s e n i á l i s.
    Egyszerűen csodás volt minden IS. Nem lesz túlságosan hosszú a kommentem, kérlek, ezt ne vedd magadra, de tényleg nem tudok semmibe belekötni, imádtam magát a műfajt, a témát, a szóhasználatot, amilyen köntösbe bújtattad a történetet. Meg volt bennem egy érzés, hogy ezután elvonulok remetének, annyira tehetséges vagy. Elképesztő.
    Köszönöm, hogy elolvashattam.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majdnem mindenki szótlan ezalatt a bejegyzés alatt xD Kész, imádom xDDD

      Istenkém, nagyon szépen köszönöm! Tényleg én vagyok az élő példa, hogy gyakorlással hihetetlen sokat tud fejlődni az ember! Úgyhogy semmiképp se búj el, hanem vesd bele magad az írásba, és menni fog! :D

      Köszönöm, hogy írtál!

      Törlés
  10. Szia~~ ^^

    Wow
    Igaz kissé bizarr, mégis gyönyörűvé tetted azzal, ahogy leírtad. Minden elismerésem. Áh, itt olyan zseniális alkotások vannak, hogy az én kis - amúgy igen hosszú - történeteim eltörpülnek ezek mellett.

    Nekem egy kicsit talán sok, és részletes volt, de ez az én egyéni problémám. Ehhez én még pici voltam na. xD Ennek ellenére, tényleg nagyon jól megírtad.

    Gyönyörűek voltak a hasonlataid. Ahogy fogalmazol az még mindig nagyszerű. Szegény véleményem a többiekéhez igencsak rövidke.

    Hibákat nem találtam, nehéz is lenne a sok gyönyörű mondat között. Illetve ne haragudj meg, de nem a nyelvtani hibákat néztem, hanem a történésre figyeltem, így a nyelvtani dolgot teljesen elfejetettem. Bár azt hiszem nem én fogok tanácsokat osztogatni nyelvtani hibákkal, amikor én tele vagyok olyanokkal.

    Az arcom maradt vörös, mint a pipacs, de lassan lekörözöm azt is XD
    Ennek ellenére, köszönöm, hogy olvashattam! Kíváncsian várom, hogy következő körre mit alkotsz! ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sziaaaaa :D

      Bocsánat, hogy megrontottam itt a pici kis lelked :$ De igazából nem csodálom, ha így érzel, mert ez tényleg durva, naaagyon xD

      Egyébként hosszú novellát meg történetet nehezebb írni általában, mert sokkal részletesebben kell előhozni a dolgokat, ezen felül sokkal több lehetőséged van arra, hogy elrontsd a karaktered vagy a történet szálát, amin fut stb. Igaz az ember nem mindig tud mit tenni, pláne ha a történet megköveteli, hogy hosszú legyen, vagy ha az ember hosszan szeret írni. De egyébként én magamon is észreveszem, hogyha hosszú novellát írok, abba sokkal több energia kell, hogy fent tartsak mindent, a szereplőket, a szép mondatokat, ne legyen sok szóismétlés stb.

      Örülök, hogy tetszett és köszönöm, hogy írtál :3

      Törlés
  11. Szia!
    Hűha, elég vegyes érzéseim vannak most. Egyrészről nagyon tetszettek a leírásaid, másrészről teljesen megtaláltam a kapcsolatot a dallal (xd), harmadrészről meg hú. Bizarr volt így összességében. Úgy éreztem magam, mintha egy absztrakt festményt néznék: a finom kifejezések, amiket költőien használtál, és amik egy ilyen történetet meséltek el... Hú. Milyen beteg már XD Most komolyan azért ölik meg szerencsétleneket, hogy a vérükben szeretkezzenek? XD
    Amúgy az elején azt hittem, hogy egy rabról fogsz írni, akit elraboltak és a pincében tartanak fogva, mivel legörgettem az oldal aljára, megpillantottam Kai MV-jét és mertem azt feltételezni, hogy őt raboltad el XD Utána meg ilyen szektás feelingje lett a sztorinak a nő feláldozásával.
    Szóval egyrészről tetszett, másrészről meg borzongok, azért vegyesek az érzéseim, fel kell dolgoznom, hogy a hulla előtt szeretkeznek, aki szerintem még meg sem halt teljesen, mikor ezek egymásnak estek :D
    Köszönöm, hogy olvashattam!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia :3

      Igen, megtaláltad benne a dalt??? De jó! Nekem abban a percben, ahogy hallgattam a dalt már jött is ez az ötlet, úgyhogy örülök, hogy te is megtaláltad a kapcsolatot :D

      IGEN XD BETEG ÁLLATOK! Meg én is, amiért ezt kitaláltam, meg amiért megírtam :$ XDDDDDDDD

      Jajj szegény Jonginah xD Muszáj volt promotáljam szívem csücskét, de semmi köze a novellához, hát vele nem tudnék ilyet megtenni xD Ígyis nagyon gondolkodtam, hogy egyáltalán a novella aljára betegyem-e? xD De mondom Jongin szereti a beteg meg a horror filmeket, úgyhogy akkor beteszem xDDDDDD

      Hát amúgy ja, még valamennyit biztos felfogott szegény az egymásnak esésből :'D

      Köszönöm, hogy írtál!

      Törlés